Tampere-Seura ry, Kauppakatu 1, 33200 Tampere,  p. 050 359 5028 • Myymälä sijaitsee Raatihuoneen kivijalassa

Tampere-Seuran tuotteita myydään Raatihuoneen kivijalassa. Tampere-Seuran kirjoja myydään Tampereella myös hyvin varustetuissa kirjakaupoissa mm. Akateeminen kirjakauppa ja Suomalainen kirjakauppa. Kaikkia tuotteita voit tilata näiltä sivuilta, valitse lisää kirjoja -painike tai lisää tuotteita -painike.

Tampere-Seuran myymälä Raatihuoneen kivijalassa Kauppakatu 1

ma – pe klo 10 – 15.30

Huom! Olemme perjantaina 17.5. Helsingissä koulutuksessa, joten myymälämme on poikkeuksellisesti suljettu

sähköpostilla tampere-seura@tampere-seura.fi  ja puhelin: 050 359 5028

Tammerkoski-lehti

Ilmestyy 6 numerona vuodessa.

Tammerkoski-lehti on Tampere-Seuran julkaisema Suomen vanhin kotiseutulehti.

Tilaa tästä

Tampere-kirjat

80-luvun Tampere: Päivi Vasara, Mikko Vares. UUSI PAINOS saapunut!

80-lukuhan oli juuri äsken? Upea valokuvakirja 80-luvusta Tampereella. 14 haastattelutekstiä ja runsas valokuvakuvitus. Suurin osa kuvista ennen näkemättömiä. Voit löytää kuvista tuttuja, jopa itsesi. Ainutlaatuinen kirja.

Kaseva. Jykeen kiven lämpö: Hannu Linkola. S&S

"Kaseva tunnetaan herkistä melodioistaan ja kauniista laulustemmoistaan. Yhtyettä on kutsuttu Suomen Beatlesiksi, mutta se soundiin tiivistyy jotain uniikkia." Koko Kasevan tarina tamperelaisista kellareista lavoille ja levyille.

Journalisti. Matti Kuusela.

Pitkä ura Aamulehden toimittajana. Paljon muistoja, tekstejä ja ihmisiä. Kuuselan journalistielämänkerta on yhtä kiehtova kuin hänen kirjoittamansa artikkelit vuosikymmenien aikana.

Koskilinna. Kahvitalon 100 vuoden tarina: Matti Wacklin.

Heikki Tiitolan suunnittelema Koskilinna valmistui Tammerkosken kylkeen sata vuotta sitten. Uunituore kirja valottaa talon historiaa ihmisten ja yrittäjien kautta. Tervetuloa kurkistamaan taloon sisälle! Sidottu. 136 sivua.

Tampere-tuotteet

Ratikka-tyyny

Haulitorni tai Näsinneula -korvakorut. Pooki Design.

Nyt on hianot! Ilmoita kummat haluat, kun tilaat. Kevyttä vaneria.

Postikortti Sateenvarjo- ja keppitehdas. Piirtänyt Lea Borg.

Postikorttisarja Kadonneet kaunottaret -sarjan postikortti numero 2. Keräilysarja. Piirretty 2023. Sarjassa puretut talot on saatu kauniisti mahtumaan nykymaisemaan. Tältä näyttäisi, jos taloa ei olisi purettu.

T-paita. Tampereen vanha vaakuna. Koko 2XL.

VPK:n upea historia

Tykkäätkö Tampereesta? Liity Tampere-Seuran jäseneksi

Jäsenmaksulla saat

• Alennuksen seuran julkaisemista kirjoista
  • Alennuksen retkimaksuista
  • Kannatat seuran ja valokuva-arkiston toimintaa
  • Kaupan päälle saat parasta seuraa
  • Jäseneksi voi liittyä jokainen yksityinen henkilö tai yritys

Tampere-aiheiset postikortit 2 € /kpl. Tältä näyttäisi, jos Blomin taloa ei oltaisi purettu!

Käsin tehtyjä koruja

Tammerkoski-lehti TILAA TÄSTÄ

Tammerkoski-lehti on Tampere-Seuran julkaisema Suomen vanhin kotiseutulehti. Ilmestyy 6 numerona vuodessa.